Saturday 13 October 2012

Hari Ini Dalam Sejarah.

Masa sekolah menengah dahulu, aku seorang yang malas untuk menulis. Bukan setakat malas untuk menulis, tetapi malas serba-serbi. Hatta nak ke jamban pun kalau boleh aku nak suruh orang tolong angkat.

Aktiviti masa sekolah dulu aku lebih suka kepada kokurikulum, bersukan seperti main bola dan lain-lain. Tiada langsung minat untuk 'study'. Langsung tiada minat untuk menulis. Bahkan aku membenci untuk menulis seperti mana peminat Real Madrid membenci Barcelona. hahah

ya, itu hakikat. Juga ia satu hakikat bahawa ak sangat membenci Barcelona.

Tetapi hari ini aku menulis. Pagi sabtu yang indah. Pagi sabtu dalam sejarah.
baju hitam tu aku, yang kurang hensem kat sebelah tu member aku. haha

No comments:

Post a Comment

Anda dibenarkan untuk mengkritik, meng'komen' dan lain-lain asalkan selaras dengan norma-norma kehidupan sebagai seorang muslim atau seorang manusia.

Penulis tak akan bertanggungjawab sekiranya anda rasa sakit hati, rasa sedih, rasa nak menangis dan rasa nak sepak orang bila baca post didalam blog ini.